søndag 1. august 2010

Siste feriedag & 1 måned til termin

I dag er det akkurat 1 måned til termin!
Kjempespennende, og jeg gleder meg til å møte lillesøster.
Og mens jeg sitter og tenker på hvor fint det vil bli å være tobarnsmor, sitter den kommende dypt fortapt i barne-TV uten å ane det store som skal skje om noen få uker.
Kanskje like greit.

Photobucket


Og magen vokser stadig. Det er nesten så jeg lurer på hvordan babyen kan vokse videre i 4-5 uker uten at mageskinnet sprekker.
15 kilo i pluss. Merkelig fornøyd med det. 10 av kiloene består av sjokolade.

Photobucket

Jeg synes jeg kan skimte noen føtter langt der nede?


I dag startet jeg de første forberedelsene.
Jeg vasket små søte rosa babyplagg. Og skal innrømme at jeg første jeg tenkte da jeg tok klesvasken ut av vaskemaskina, var: Pokker, nå har jeg glemt igjen en rød sokk igjen. Det er nemlig rimelig uvant å hente ut en hel rosa vask uten at man har klart å misfarge alt med vilje.
Men akk, så søtt det er med små babyklær.

Photobucket



Siste dag av vår ferie i dag, og da tok vi turen til Olavsfestdagene i Trondheim.
Ballongdyr var obligatorisk.

Photobucket



Og Nicholas klaget ikke!

Photobucket


Photobucket



Herlig vafler smakte himmelsk!

Photobucket



Og så må jeg avslutte til slutt med å si, for å være helt rettferdig, at det er et minst like herlig syn å se Nicholas sine klær henge til tørk etter en solfylt dag med heftig vannlek.
Minst!


Photobucket

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar