mandag 22. november 2010

Morgenstund på Lade

OK, jeg innrømmer det.
Noen ganger (OK, mange ganger) er morgenene hos oss kaotiske.
Klokka er tolv på formiddagen, jeg er fremdeles iført pysjamas-bukse og har ikke orket å kneppe igjen jakken min fordi lille Alltid-Sulten vil uansett ha mat igjen om 2 minutter.
Jeg forsøker å mate en gutt uten matlyst, leker og bikkjer ligger strødd utover hele stua, og jeg smiler tappert til fotografen for å skjule hvor sliten jeg er.

Photobucket

Men innimellom får vi små lysglimt.
Solen står opp over et vinterkledd landskap.

Photobucket

Og samtidig står solstråla mi opp.

Photobucket

Sjarmøren vår har allerede vært våken en stund, og sett episode nr. 1 million av Thomas Toget.

Photobucket
"Sjee.. sjeee.. Tommá tåååååh"


Hundene snoozer litt.

Photobucket

Dagen starter rolig med "smøredag" i spisestua.

Photobucket

Photobucket

Vi tar oss en liten rusletur i den friske vinterlufta.
Far og sønn - nydelig.

Photobucket

Photobucket

Lillejenta sover med sine søte små Hello Kitty-votter på.

Photobucket

Etterpå varmer vi opp kropp og sinn med te og kakao.
Pappaen med en bitteliten te-kopp.

Photobucket

Og sønn med en stor kopp kakao.

Photobucket

Nathalie øver tai chi i vugga si.

Photobucket

Photobucket

Da er dagen i gang og alt er som det skal være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar